A parfüm kifizetése – vásárlás a webshopban

Admin

Az internetes vásárlások nagy hátránya, hogy az árut nem látod, nem tudod a kezedbe fogni, éppen ezért mindenki óvatossá/gyanakvóvá válik, amikor a parfüm kifizetése  sorra kerül!

Hogyan tudod ezt elkerülni?
Úgy, hogy csak akkor adsz ki a kezedből egy forintot is, ha már meggyőződtél róla, hogy tényleg azt kaptad, amit szerettél volna sérülésmentesen!

Éppen ezért fontos, hogy olyan helyen vásárolj, ahol van lehetőséged utólag fizetni és nem kell előre pénzt utalni. Ha fontos Neked a kényelem, akkor elektronikus fizetést válassz (bankkártya), de a megrendelés előtt ellenőrizd, hogy ezt meg tudod-e tenni! Óvakodj azoktól a webáruházaktól, ahol csak előre utalásos fizetési mód van! Könnyen juthatsz abba a helyzetbe, hogy „se pénz, se termék”. Ha bankkártyád adatait kérik, légy óvatos! Ha egy kicsi kétely is felmerül benned adataid biztonságával kapcsolatban, inkább hagyd az egészet! Ugye Te sem szeretnél visszaélés áldozatává válni? Csak olyan helyen fizess bankkártyával, ahol a fizetés a bankkártyát elfogadó bank honlapján történik, nem pedig a webáruház oldalán! Így biztos lehetsz abban, hogy adataidat a honlap üzemeltetője nem fogja látni. Itt viszont visszaestünk az előző hibába, mégpedig abba, hogy előre fizettél!

Ha a StarBrandsParfum.hu webáruházban vásárolsz, akkor csak az áru átvételekor, utólag kell fizetned, miután ellenőrizted a csomag sértetlenségét és, hogy valóban azt a terméket kaptad-e, amit megrendeltél! Ha sérült csomagolást látsz, nem vagy köteles átvenni a terméket! Ebben az esetben tagadd meg az átvételt, pénz átadása nélkül! Ezután vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolni tudjuk a problémát!

Kényelmi szempontok alapján fontolgatjuk, hogy bevezetjük a bankkártyás vásárlást is. 

h_computer

Vélemény, hozzászólás?

Name*
Email*
Url

Your message*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>