Vásárlási útmutató & etikai tanácsok

Admin

Vásárlási útmutató & etikai tanácsok

Üdvözlet kedves Megrendelőim, leendő Megrendelőim, Facebook oldalaink Követői.

12 év parfüm webshop tapasztalata és az utóbbi időszakban ért jó és rossz élmények ösztönöztek arra, hogy megírjam Nektek ezt a blogot! A Tegeződés általános a neten de a Facebook oldalainkon mindenképp. Tehát folytatnám így ha Nektek is elfogadható))

12 évvel ez előtt nem gondoltam volna, hogy parfümöket monitoron keresztül lehet értékesíteni. Ezt megcáfolta az eddig eltelt időszak! Viszont ez idő alatt sok jó és rossz tapasztalatot szereztem a  webshopok és több Facebook oldal kezelése alatt. Ezeket szeretném elmondani Nektek.

Facebook oldalaink „válasz asszisztens” azaz Üzenetküldés funkciói mind – AZONNAL VÁLASZOL – minősítésűek. Shopjainkban is szerepel a Chat  azaz azonnali kérdés – felelek lehetősége. Ezzel szerettek is élni és ez nagyon jó, hogy kérdeztek mint, hogy saját döntésetekben nem jó megoldást választotok.

Sokatokat ismerem írásban sőt én a telefonos beszélgetést szeretem a legjobban mert sokkal gyorsabban lehet megoldást találni a kérdésekre. Ez egy jó és gyors probléma kezelő. Természetesen minden infó le van írva az oldalon de a Megrendelő lusta (én is) és inkább kérdez.

Gyakori kérdések

Most rendeltem meg az XY parfümötöket, mikor kapom meg?

Mivel a cégünk importálja a Cuba Parfümöket, New Brand EDT – EDP, US Prestige 50ml, America 50ml, Star Nature 70ml EDT, Vattacukor illatú parfüm, és sok más sláger illatot így nekünk nem kell mástól megvásárolni ( ez is plusz idő míg ideérne ) a Te rendelésedet hanem mindjárt leemeljük a polcról és becsomagoljuk Számodra!

Ha! A megrendelésed munkanapon 12h-ig futott be akkor akár MÁSNAP! de legkésőbb a 2. munkanapon a DPD futár átadja Neked a Csomagot!
HA ! Péntek 12h után rendelted meg akkor ugye már a futár távozott az az napi megrendelésekkel és csak Hétfőn tudja felvenni a csomagot amit max Kedden vagy Szerdán tud Neked kézbesíteni. Tehát az 5-6 (sima) nap azaz 3-4 munkanap. Ez így működik.

Kifolyt parfümöt kaptam! Mit csináljak?????

ELLENŐRIZZ! Azaz amikor remegő kézzel  átveszed a mindennél jobban várt Illatodat akkor higgadj le egy percre! A futár előtt  bontsd ki a csomidat és nézd meg, hogy sértetlen e a doboz. Cserélni CSAK akkor tudunk ha van Jegyzőkönyv felvéve a sérülésről!

NEM TETTSZIK AZ ILLAT!!! Visszaveszik?

Tudnod kell, hogy  jogod van elállni a vásárlástól! De azért nem ILLIK vaktában rendelgetni! Ebben segítettünk egyenlőre az egyik shopunkban az ILLATVÁLASZÓ lehetőséggel – https://starbrandsparfum.hu/illatvalaszto/

Ezt a többi parfüm webshopunkba is betesszük mielőbb! Ezzel már félig megoldottuk Neked a választás nehézségeit mert ugye már láthatod is milyen Illat alatt milyen parfümök vannak! Azon belül természetesen fusd végig a Leírásokat a Parfüm alatt. Ha így sem tetszik akkor vissza küldheted kb. 990.- ért a saját költségeden címünkre a parfümöt és mi visszautaljuk CSAK AZ ILLAT ÁRÁT! A szállítási díjat nem vagyunk kötelesek kifizetni. ( Te sem jártál így jól) Ezért inkább KÉRDEZZ, SEGÍTÜNK! Webshopban a CHAT vagy Facebookon az ÜZENET lehetőségével.

NEM TUDTAM ÁTVENNI A RENDELÉSEMET! KIKÜLDITEK MÉG EGYSZER LÉGYSZÍ?

NEEEEM!

Talán ez a LEGFONTOSABB része az internetes vásárlásnak! És persze a TISZTELET!

Tisztelet a másik felé aki gondosan becsomagolja a rendelésedet, kiküldi EXTRA GYORSAN az Általad megadott címre! És… Nem vagy otthon, nincs Nálad pénz (Ja még nem jött meg a fizum) Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan kihozzátok! Ja én CSAK Délelőtt vagyok otthon! Ja csak a boltba ugrottam ki..

EGYIK ESET SE LENNE BAJ HA…

  • Te beírtad volna a rendelésed végén vigyorgó MEGJEGYZÉS rovatba, hogy:
  • A Szállítást 8-12-ig vagy DÉLUTÁN, vagy MÁSIK CÍMEN tudom átvenni- Az új cím XXX.
  • A LEGJOBB amikor otthagyod a pénzt a címen(persze ha van otthon valaki) és átveszi a megbízottad!
  • Ha nagyon váratlanul érkezik meg a rendelésed akkor amikor hív a futár még mindig mentheted a helyzetet ha felhívod a szomszédot, hogy estig kitudja e fizetni Neked a rendelésedet?
  • A Szállítást December 5.-ére kérem! Mindegy is mit írsz de KOMMUNIKÁLJ!

ÍRJ EMAILT – TELEFONÁLJ – ÍRJ A CHATEN!

Ez nem játék ez PÉNZ! Ez 990.-Ft. nekünk amit a visszahozott rendelésed miatt   a DPD futárnak ki KELL fizetnünk. Az, hogy 5000.- feletti rendelésedet INGYEN szállítjuk az nem azt jelenti, hogy azt nekünk nem kell kifizetnünk, TEHÁT NEM KÜLDJÜK ÚJRA hanem FEKETE LISTÁRA teszünk és tőlünk már nem tudsz rendelni többet!

De volt már rá példa, hogy másképpen döntöttünk mert általában felhívunk, hogy mi volt a gond az átvétellel? Ha a fent felsoroltakat mondod akkor ennyi volt))) De volt már, hogy a futárral nem tudtál zöld ágra vergődni mert már nem fordult vissza 500 m-re Tőled ..stb. Vannak olyan esetek amikor elfogadható a kifogás ezért vagyunk JOBBAK azoknál akik nem kommunikálnak! MI keressük a megoldást Veled!

Most volt egy esetünk:

– Üdvözlöm a webshopból hívom mert visszajött a megrendelése, megtudhatjuk az okát? Ő nem rendelt!
– De hát itt vannak az adatai a Parfümök neve az Ön címe, telefonja amit most fel is vett, hogy hívtuk….akkor ez mi ha nem Megrendelés????
– Ja, csak vicceltem.

Viccből szerintem nem adod meg az adatiadat???

Kell erre valamit reagálnom??BRRRRRRR!!!! Ilyen azért ritkán van mert mi keressük a kommunikációt Veletek és ha van kérdésünk mi is felhívunk, írunk Nektek, hogy bizti megkapjátok megrendelt Parfümötöket.

HÁLA & KÖSZÖNET!

Ezt a blogot azok miatt írtam akik el sem fogják olvasni. Mert ehhez  a netes vásárláshoz kell egy kis intelligencia is! De Ti azért ilyenek vagytok! Példa erre az egyre több visszatérő vásárló a shopjainkban:

és az egyre növekvő látogató, rajongó,követő Facebook oldalainkon-

Szóval van választék 🙂

Köszönet Nektek a VÉLEMÉNYEK rovatban leírt ÉRTÉKELÉSEITEKNEK!

Köszönet a Facebook oldalaink és azok posztjai MEGOSZTÁSAIÉRT!

Ha bármiben tudunk segíteni Nektek azért, hogy mielőbb és minél  gyorsabban megkapjátok AZT A PARFÜMÖT amit szeretnétek vagy tanácsra van szükségetek az ajándék rendelésetekhez akkor használjátok a KAPCSOLAT gomb alatti elérhetőségeinket vagy  ÜZENET CHAT lehetőségeinket!

A további jó és sikeres együttműködésünk reményében szeretnék búcsúzni Tőletek!

Üdvözlettel,
Póczos Andor
Értékesítési & Marketing vezető
Star Brands Parfüm kft

One Comment

  1. Andrea
    AndreaVálasz
    2018-11-04 at 11:55

    Sziasztok,
    Sajnos sokan nem gondolnak arra, hogy a webshopok mögött is Emberek dolgoznak.
    Minél több infót osztassz meg a shoppal annál könnyebben jut el a rendelés Hozzád✔️
    Jó írás, látszik, higy tapasztalat alapján írták)

Vélemény, hozzászólás?

Name*
Email*
Url

Your message*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>